Θηλυκές ατάκες

από πολύ μακριά η... θηλυκότητα

Ο πρώην μου με κατηγόρησε ότι δεν είμαι ρομαντική....

Ποια εγώ!!!.. που ακόμα και τώρα ανάβω το τζάκι με φωτογραφίες του... Πάντα ήθελα ένα μεγαλύτερο ψυγείο..


Το όνειρο μου πραγματοποιήθηκε .... είναι όλο το σπίτι.... Θεούσα δε με λες, αλλά μερικά καντήλια τα κατεβάζω.. Κορυφαίοι χειμωνιάτικοι προορισμοί: στο κρεβάτι με την κουβέρτα, στο σαλόνι με την κουβέρτα, στο μπάνιο με την κουβέρτα.... Παίρνω τον πρώην μου τηλέφωνο ... Παρακαλώ ; Έτσι ... να παρακαλάς ! Κάποιοι άνθρωποι είναι σαν τις κλήσεις στο τηλέφωνο.....

έχουν απόκρυψη στο χαρακτήρα τους και μετά καταλαβαίνεις τι νούμερο είναι!!!!!! Είμαστε κι εμείς που λέμε ''τέλος δεν ξανασχολούμαι'' και ραγίζουν και τα μπετά απ' τα γέλια. Αν σε θέλει θα σε ψάξει".

Σκέφτηκαν και οι δύο το ίδιο..!! The end. Μεγάλη δεν με λες , αλλά 2-3 πληροφορίες για το κρυφό σχολειό μπορώ να στις δώσω ... SILVER ALERT

Εξαφάνιση ηλικιωμένου.

Όταν εξαφανίστηκε φορούσε πράσινο παντελόνι, καφέ μπλούζα , μωβ ζακέτα , λαχανί κάλτσες , άσπρα παπούτσια.

Μπορείτε να βοηθήσετε να ντυθεί καλύτερα ...? Μετά την τρομακτική επιτυχία των πλεκτών στα δέντρα , εξετάζεται το σενάριο για σεμεδάκια που κρύβουν τις λακκούβες ... Μου έριξαν ένα χαρτάκι κάτω απ την πόρτα..

Ελπίζω να είναι κάνα απειλητικό σημείωμα κ όχι τα κοινόχρηστα! Εσείς που λέτε ότι με πάτε...

Που με πάτε;

Και τι ώρα θα με φέρετε πίσω; Δεν τόλμησα ν' ανέβω καν στη ζυγαριά.

Δεν έχω καμιά διάθεση ν' ακούσω τις βλακείες της. Ερωτεύεται το μυαλό, πονάει η καρδιά, υποφέρει το συκώτι. Ζητάς έναν γαλλικό και σου φέρνουν κανατάκι, φλιτζανάκι, γαλατάκι, ζαχαρίτσα, κουταλάκι και μια παιδική σου φίλη να παίξετε κουζινικά..?

Via



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]